+1 امتیاز
775 نمایش

در ورد چطور می‌تونم یک قسمت چکیده برای پایان نامه درست کنم؟

توسط prodo (8.2k امتیاز)

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ

از منوی Insert قسمت Text ابزار Quick Parts گزینه‌ی Document Property گزینه‌ی Abstract رو انتخاب کنید.
در مگان نمایش داده شده چگیده رو بنویسین و بعد متن چکیده رو ویرایش کنید.
فیلد چکیده رو در ابتدای مقاله قرار بدین.

توسط programmer (12.8k امتیاز)
انتخاب شده توسط prodo
0

این طور تعریف کردن چکیده چه فرقی با این داره که مستقیماً چکیده رو در صفحه‌ی اول یا دوم یا ... تایپ کنیم؟

0

اگه به این صورت تعریف بشه بعداً می‌شه با استفاده از فیلد Abstract بهش دسترسی داشت.

0

یعنی چی بهش دسترسی داشت؟!

+1

یعنی هرجای دیگه که از فیلد Abstract استفاده کنیم خودش این متن رو میاره.

...