5,906
توسط
ویرایش شده توسط prodo

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام
به نظرم اصلا شماره حسابها رو اینجوری در اکسل ننویس. اول فقط شماره ها رو تایپ کن(بدون خط تیره)
فرض کن فرمت شماره حسابها اینجوریه که اول یک عدد 4 رقمی هست بعد خط تیره و بعد یک عدد سه رقمی
حالا کل سلولهای مربوطه رو انتخاب کن. راست کلیک کن و format cells رو انتخاب کن و بعد روی گزینه آخر یعنی custom کلیک کن. حالا داخل قسمت type بنویس000-0000
ok رو بزن و تمام. حالا اکسل به صورت خودکار بعد از 4 رقم اول و سه رقم آخر یک خط تیره میذاره. خیلی کارها با این میشه کرد. مثلا جدا کردن کد شماره تلفن از خود شماره تلفن. جدا کردن تا چند رقم اعشار در مبالغ پولی و ...
کافیه یه کم در مورد custom format cells مطالعه کنی. من خلاصه نوشتم. موفق باشی

توسط pouyan99 (15 امتیاز)
...