1,511

یک فهرست داده در ورد دارم که در هر خط نام و نام خانوادگی و شماره تلفن و ... نوشته شده. می‌خوام این داده‌ها رو مرتب کنم. چطور این کار و انجام بدم؟

توسط prodo (8.2k امتیاز)
0

این داده‌ها چطور مرتب شدن و جدا شدن؟ با فاصله یا ویرگول یا چی؟

توسط programmer (13.0k امتیاز)
0

با ویرگول به شکل
نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، ...

توسط prodo (8.2k امتیاز)

1 پاسخ

+1 امتیاز
بهترین پاسخ

۱- داده‌های مورد نظر رو انتخاب کنید
۲- روی منوی Home کلیک کنید
۳- از قسمت Paragraph روی ابزار Sort کلیک کنید
۴- دکمه‌ی Options رو بزنین
۵- از قسمت separate field as کاراکتر کاما رو وارد کنید
۶- OK کنید
۷- در این صفحه می‌تونین مشخص کنین که بر اساس کدوم فیلدها مرتب‌سازی صورت بگیره.
مثلاً در مثال شما فیلد اول «نام»، فیلد دوم «نام خانوادگی»، فیلد سوم «شماره تلفن» و ... هست.
فرض کنید می‌خواهیم اول با نام خانوادگی و بعد با نام مرتب کنیم
در فرم مرتب‌سازی در قسمت Sort by ابتدا فیلد ۲ و بعد فیلد ۱ رو وارد می‌کنیم
۸- در پایان OK کنید تا نتیجه‌ی مرتب شده رو ببینید

توسط programmer (13.0k امتیاز)
انتخاب شده توسط prodo
...