برای قرار دادن شمارهی صفحه در سربرگ در اکسل میتونین از خاصیت هدر استفاده کنین. برای این کار سه تا روش دارین.
روش اول قرار دادن هدر (سربرگ) در اکسل (استفاده از Page Layout)
۱- به منوی View برین
۲- در قسمت Workbook view گزینهی Page Layout رو انتخاب کنین
۳- نمای صفحات اکسل تغییر میکنه در بالای صفحه Add header نوشته شده. ماوس رو روی این کلمه نگه دارین
۴- یک جدول سه بخشی نمایش داده میشه که میتونین روی هر بخش کلیک کنین و هدر خودتون رو اضافه کنین تا در همهی صفحات پرینت دیده بشه
۵- حالا به تب Header & Footer برین
۶- در بخش Header & Footer لیست کشویی Header رو انتخاب کنین
۷- Page 1 یا Page 1 of رو انتخاب کنین
روش دوم قرار دادن هدر (سربرگ) در اکسل (استفاده از تب Header/Footer)
۱- به منوی Page Layout برین
۲- در بخش Page Setup گزینهی Print Titles رو انتخاب کنین
۳- تب Header/Footer رو انتخاب کنین
۴- یک باکس میبینید که Header نوشته شده و امکان انتخاب از یک لیست هست
۵- هر کدوم از مقادیر رو که مایل هستین به عنوان هدر (سربرگ) انتخاب کنین
۶- روی لیست کشویی Header کلیک کنید
۷-Page 1 یا Page 1 of ? رو انتخاب کنین
روش سوم قرار دادن هدر (سربرگ) در اکسل (استفاده از منوی Insert)
۱- به منوی Insert برین
۲- در قسمت Text گزینهی Header & Footer رو انتخاب کنین (اگه این گزینه دیده نمیشه، روی فلش کنار Text کلیک کنید تا این گزینه رو ببینید)
۳- یک جدول سه بخشی نمایش داده میشه که میتونین روی هر بخش کلیک کنین و هدر خودتون رو اضافه کنین تا در همهی صفحات پرینت دیده بشه
۴- در بخش Header & Footer لیست کشویی Header رو انتخاب کنین
۵- Page 1 یا Page 1 of رو انتخاب کنین