486
توسط prodo (8.2k امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

برای قرار دادن تعداد صفحات پرینت در سربرگ در اکسل می‌تونین از هدر استفاده کنین. برای این کار سه تا مسیر دارین.

مسیر اول، قرار دادن هدر (سربرگ) در اکسل (با استفاده از Page Layout)
۱- منوی View رو انتخاب کنین
۲- در بخش Workbook view گزینه‌ی Page Layout رو انتخاب کنین
۳- نمای صفحات اکسل تغییر می‌کنه در بالای صفحه یک سطر جدید ظاهر می‌شه که سه ستون داره و توی ستون وسط Add header نوشته شده. ماوس رو روی این کلمه نگه دارین
۴- جدول سه بخشی واضح می‌شه و می‌تونین روی هر بخش کلیک کنین و هدر خودتون رو اضافه کنین تا در همه‌ی صفحات پرینت دیده بشه
۵- یک منوی جدید هم به نام Header & Footer اضافه می شه. حالا به منوی Header & Footer برین
۶- در منوی Header & Footer بخش Header & Footer Elements رو مشاهده می‌کنین
۷- از گزینه‌های پیشنهاد شده Number of Pages رو انتخاب کنین

مسیر دوم، قرار دادن هدر (سربرگ) در اکسل (با استفاده از تب Header/Footer)
۱- منوی Page Layout رو انتخاب کنین
۲- در بخش Page Setup گزینه‌ی Print Titles رو انتخاب کنین
۳- در بالای پنجره‌ی ظاهر شده، تب Header/Footer رو انتخاب کنین
۴- یک باکس می‌بینید که Header نوشته شده و امکان انتخاب از یک لیست هست
۵- زیر این باکس دکمه‌ی Custom Header رو انتخاب کنین
۶- یک جدول سه‌بخشی نمایش داده می‌شه که سه بخش سربرگ رو نشون می‌ده.
۷- هر کدوم از بخش‌ها رو که می‌خواین انتخاب کنین
۸- از دکمه‌های بالا، دکمه‌ی Insert Number of Pages رو انتخاب کنین

مسیر سوم، قرار دادن هدر (سربرگ) در اکسل (با استفاده از منوی Insert)
۱- به منوی Insert برین
۲- در قسمت Text گزینه‌ی Header & Footer رو انتخاب کنین (اگه این گزینه دیده نمی‌شه، روی فلش کنار Text کلیک کنید تا این گزینه رو ببینید)
۳- یک جدول سه بخشی نمایش داده می‌شه سربرگ رو برای شما ایجاد خواهد کرد. می‌تونین روی هر بخش کلیک کنین و هدر خودتون رو اضافه کنین تا در همه‌ی صفحات پرینت دیده بشه
۴- هر کدوم از سه بخش رو که مایل هستین انتخاب کنین تا تعداد صفحات اونجا دیده بشه
۵- در منوی Header & Footer یک بخش به اسم Header & Footer Elements هست. که داخلش تعدادی متن و دکمه است.
۶- گزینه‌ی Number of Pages رو انتخاب کنین

توسط programmer (13.0k امتیاز)
...