برای قراردادن یک سطر تکراری روی همهی صفحات پرینت به عنوان سربرگ مراحل زیر رو انجام بدین.
۱- روی منوی Page layout کلیک کنید
۲- از قسمت Page Setup روی ابزار Print titles کلیک کنید
۳- در تب Sheet در قسمت Rows to repeat at top روی تصویر سمت راست کلیک کنید
۴- سطر مورد نظر رو انتخاب کنید
۵- روی تصویر مورد نظر که در یک فرم کوچک نمایش داده شده کلیک کنید
۶- OK کنید تا تغییرات ذخیره بشه
۷- به نمای Page Layout برین تا نمایش سطر عنوان رو در همهی صفحات ببینین
با این کار به هر صفحهی پرینت شده یک سربرگ (همون سطر عنوان) اضافه میشه