برای قرار دادن سربرگ در اکسل میتونین از خاصیت هدر استفاده کنین. برای این کار سه تا راهحل دارین.
راهحل اول قرار دادن هدر (سربرگ) در اکسل:
۱- به منوی View برین
۲- در قسمت Workbook view گزینهی Page Layout رو انتخاب کنین
۳- نمای صفحات اکسل تغییر میکنه در بالای صفحه Add header نوشته شده. ماوس رو روی این کلمه نگه دارین
۴- یک جدول سه بخشی نمایش داده میشه که میتونین روی هر بخش کلیک کنین و هدر خودتون رو اضافه کنین تا در همهی صفحات پرینت دیده بشه
راهحل دوم قرار دادن هدر (سربرگ) در اکسل:
۱- به منوی Page Layout برین
۲- در بخش Page Setup گزینهی Print Titles رو انتخاب کنین
۳- تب Header/Footer رو انتخاب کنین
۴- یک باکس میبینید که Header نوشته شده و امکان انتخاب از یک لیست هست
۵- هر کدوم از مقادیر رو که مایل هستین به عنوان هدر (سربرگ) انتخاب کنین
۶- در صورتی که مایل به نوشتن کلمهی خاصی هستین، روی Custom Header ... کلیک کنید
۷- در صفحهی نمایش داده شده، در هر کدوم از سه بخش هدر میتونین متن دلخواه خودتون رو بنویسین
راهحل سوم قرار دادن هدر (سربرگ) در اکسل:
۱- به منوی Insert برین
۲- در قسمت Text گزینهی Header & Footer رو انتخاب کنین (اگه این گزینه دیده نمیشه، روی فلش کنار Text کلیک کنید تا این گزینه رو ببینید)
۳- یک جدول سه بخشی نمایش داده میشه که میتونین روی هر بخش کلیک کنین و هدر خودتون رو اضافه کنین تا در همهی صفحات پرینت دیده بشه
به این صورت یک سربرگ به اکسل اضافه میشه که در هر صفحهی پرینت بالای صفحه قرار میگیره