3,718

می‌خوام بعد از پرینت گرفتن، یک فوتر روی همه‌ی صفحات پرینت گرفته شده ایجاد شده باشه. چطوری توی اکسل این کار و بکنیم؟

توسط prodo (8.2k امتیاز)
ویرایش شده توسط prodo

1 پاسخ

0 امتیاز

برای قرار دادن یک پاورقی در اکسل (به صورتی که در پرینت نشون داده بشه)‌ می‌تونین از خاصیت فوتر در اکسل استفاده کنین. برای این کار سه تا روش وجود داره.

روش اول قرار دادن فوتر (پاورقی) در اکسل:
۱- منوی View رو انتخاب کنین.
۲- در بخش Workbook view گزینه‌ی Page Layout رو انتخاب کنین.
۳- شکل برگه‌ی اکسل تغییر می‌کنه و در پایین صفحه گزینه‌ی Add footer ظاهر مي‌شه. ماوس رو روی این کلمه نگه دارین.
۴- یک جدول سه ستونی نمایش داده می‌شه که می‌تونین روی هر ستون کلیک کنین و فوتر خودتون رو طراحی کنین تا در همه‌ی صفحات پرینت دیده بشه

روش دوم قرار دادن فوتر (پاورقی) در اکسل:
۱- منوی Page Layout رو انتخاب کنین.
۲- در بخش Page Setup گزینه‌ی Print Titles رو انتخاب کنین
۳- تب Header/Footer رو انتخاب کنین
۴- یک بخش می‌بینید که Footer نوشته شده و یک لیست کشویی زیر اون باکس هست
۵- هر کدوم از مقادیر رو که مایل هستین در پاورقی دیده بشه، می‌تونین انتخاب کنین
۶- در صورتی که مایل به نوشتن کلمه‌ی خاصی هستین، روی Custom Footer ... کلیک کنید.
۷- در صفحه‌ی نمایش داده شده، در هر کدوم از سه بخش فوتر می‌تونین متن دلخواه خودتون رو بنویسین

روش سوم قرار دادن فوتر (پاورقی) در اکسل:
۱- منوی Insert رو انتخاب کنین
۲- در بخش Text گزینه‌ی Header & Footer رو انتخاب کنین (اگه این گزینه دیده نمی‌شه، روی فلش کنار Text کلیک کنید تا این گزینه رو ببینید)
۳- یک جدول سه ستونی در پایین برگه ظاهر می‌شه که می‌تونین روی هر بخش کلیک کنین و فوتر خودتون رو اضافه کنین تا در همه‌ی صفحات پرینت دیده بشه

به این صورت یک پاورقی به اکسل اضافه می‌شه که در هر صفحه‌ی پرینت پایین صفحه قرار می‌گیره

توسط programmer (13.0k امتیاز)
...